Predĺžený víkend ponúkol divákom na Slovensku množstvo času pre rôzne aktivity, medzi ktoré patrilo aj sledovanie televíznych programov. Ktoré patrili k tým najlepším a ktoré naopak prekvapili? Pozrite si nasledovné reporty od piatku až do pondelku.

Ani Pierce Brosnan neporazil Chart Show

Najsledovanejším piatkovým programom sa stala zábavná Chart Show, ktorá pre Televíziu Markíza prilákala 171-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.

Konkurenčná Televízia Joj nasadila v tom čase do boja akčný film Posledný prežije s tvárami ako Pierce Brosnan či Milla Jovovich, ale na Chart Show strácal 12-tisíc sledujúcich divákov. O trochu úspešnejšie bolo vysielanie relácie Prestreté, ktorú si pozrelo 160-tisíc ľudí.

Tesný rozdiel medzi Jojkou a Markízou

Obchodne dôležitá cieľová skupina 12 až 54 rokov mala podobné chúťky, keď obsadenie top trojky nespravodajského rebríčka je takmer totožné.

Úspešnejší bol v tomto prípade akčný film, ktorý vysielala Jojka, a uvidelo ho 90-tisíc divákov s trhovým podielom 13 percent. Markizácka Chart Show prilákala o 15-tisíc menej sledujúcich s 12,7-percentným trhovým podielom. Tretiu priečku získali Rodinné prípady s najvyšším 15,6-percentným trhovým podielom v rámci top desiatky.

Relácia Prestreté strácala na markizácky program len 5-tisíc divákov, keď skončila tesne pod najlepšou trojicou.

Joj Group sa v piatok v rámci celkového trhového podielu snažila dotiahnuť na Markíza Group, keďže ich delilo len 1,6 percenta. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Group získal 8,8 percenta a TA3 až 2 percentá.