Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu (17.5.) stal rodinný seriál Mama na prenájom, k televíznym obrazovkám prilákal viac ako 400-tisíc divákov. Za ním skončila kulinárska šou Bez servítky, pozrelo si ju 304-tisíc ľudí.
Tretia priečka patrila krimi filmu Vraždy v Mulhouse, ktorý vysielal Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) a získal si 301-tisíc divákov. Geissenovcov na štvrtom mieste sledovalo o takmer 50-tisíc ľudí menej. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa magazín Reflex, ktorý si pozrelo 240-tisíc divákov.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila Mama na prenájom s trhovým podielom 28,1 percenta. Druhá priečka patrila šou o varení Bez servítky, z koláča trhového podielu ukrojila 20,4 percenta.
Šou Geissenovci – Ťažký život milionárov sa dostala na tretie miesto. V trhovom podiele získala necelých 15 percent. S 16,2-percentným trhovým podielom skončila na štvrtej priečke sledovanosti šou 2 na 1 s Mariánom Gáboríkom. Rebríček top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňa magazín Reflex, ktorého trhový podiel dosiahol 20,5 percenta.
Markíza Group v stredu získala 28,9 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 20,6 percenta, RTVS získala 15,7 percent a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.