V pondelok (15.5.) obsadilo vrchol rebríčka sledovanosti Hokej - MS 2023 - štúdio. V cieľovej skupine 12+ prilákalo k televíznym obrazovkám hneď v dvoch častiach 670-tisíc a 549-divákov, tretia časť obsadila štvrtú priečku s 371-tisícmi sledujúcich.
Markizácky seriál Klamstvo skončil na tretej priečke. Pozrelo si ho 415-tisíc divákov. Mama na prenájom dopĺňa top päť nespravodajských programov. Seriál sledovalo 345-tisíc ľudí.
V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa poradie programov veľmi nezmenilo. Najvyššie sa umiestnilo hokejové štúdio s trhovým podielom 58; 58,6 a 33,8 percenta.
Klamstvo skončilo v rebríčku štvrté, z koláča trhového podielu ukrojilo 22 percent. Vysoko sa v sledovanosti dostal aj seriál Mama na prenájom, ktorý získal 18,5 percenta trhového podielu.
Markíza Group si v pondelok vyslúžila 24,1 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 15,5 percenta, RTVS mala 30 percent a spravodajská TA3 získala 1,5 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
