Seriál Iveta zbiera na obrazovkách Televízie Joj úspechy, keď prvý a druhý januárový víkend patrila k najsledovanejším programom. Inak tomu nebolo ani počas poslednej januárovej nedele.

Divákov naopak prilákali aj programy verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska či Markízy, ale vyšší trhový podiel zaznamenala aj spravodajská televízia TA3. Pozrime sa na jednotlivé dni. 

Statisíce divákov rozhodlo

Televízne vysielanie v piatok patrilo najmä šou Milujem Slovensko, ktorá prilákala pred obrazovky až 426-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+, čím sa stal najsledovanejším večerným programom. Komerčné televízie sa snažili konkurovať napríklad filmom Kurz manželskej túžby, ktorý priniesol Jojke 296-tisíc divákov, alebo aj filmom Harry Potter a väzeň z Azkabanu, ktorý si pozrelo 210-tisíc divákov.  

Markíza však vysielala programy, ktorým sa darilo oveľa lepšie. Jedným z nich je seriál Mama na prenájom, ktorý si nenechalo ujsť 394-tisíc divákov a v rebríčku obsadil druhé miesto. Úspešná bola aj relácia Reflex so sledovanosťou 318-tisíc divákov. Do najlepšej pätice programov sa dostala aj kulinárska šou Bez servítky s 305-tisícmi divákov.  

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si však zvolila iný podvečerný a večerný program. Najvyššiu sledovanosť zaznamenala Mama na prenájom, ktorá získala 26,6-percentný trhový podiel, za ňou skončilo pokračovanie filmovej série Harry Potter s trhovým podielom 21,9 percenta a tretie miesto si vyslúžil film Kurz manželskej túžby so 17,5-percentným trhovým podielom. 

Vyššie trhové podiely získala aj relácia Reflex (24,1 percenta), kulinárska šou Bez servítky (18 percent), ale aj Rodinné prípady (21,3 percenta). 

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 29,2 percentá, Joj Group získala 22,8 percenta, RTVS presiahla 12 percent a spravodajská TA3 dosiahla 1,8 percenta trhového podielu.