Predĺžený víkend okrem sviatku Troch kráľov priniesol slovenským televíziám viaceré úspešné momenty v sledovanosti televíznych programov. Hviezdila nielen Televízia Joj, ale aj Televízia Markíza či Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). Pozrime sa na jednotlivé dni.
Päť miest pre RTVS, šesť pre Markízu
Najsledovanejším nespravodajským programom sa vo štvrtok stal film Dievča, ktoré verí v zázraky. Televíziu Markíza pozeralo v tom čase až 450-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Druhé miesto si zabezpečila nová šou Hit roka z produkcie verejnoprávnej RTVS, ktorú si nenechalo ujsť 382-tisíc divákov.
Ďalšie dve miesta obsadili markizácke programy, a to Rodinné prípady (332-tisíc divákov) a relácia Reflex (286-tisíc divákov). Päť nasledujúcich miest si vyslúžili programy štátnej televízie, ktoré zaznamenali sledovanosť od 242-tisíc do 144-tisíc divákov. Desiate miesto rebríčka patrí filmu Tajný život maznáčikov 2, ktorý priniesol Televízii Joj 128-tisíc divákov.
V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov obsadila Markíza až šesť pozícií, pričom najúspešnejším bol film Dievča, ktoré verí v zázraky s trhovým podielom 28,2 percentá. Úspešné boli aj Rodinné prípady, s 21,4-percentný trhovým podielom obsadili druhé miesto a relácii Reflex s 20,3-percentným trhovým podielom patrí štvrté miesto.
Šou Hit roka získala trhový podiel 15,6 percenta a tretie miesto v poradí. Lepšie sa však darilo jojkárskym programom, keď filmy Tajný život maznáčikov 2 (trhový podiel 10,2 percenta) a Nevesta na úteku (trhový podiel 12,9 percenta), keď v nespravodajskom rebríčku obsadili piate a šieste miesto.
Čo sa týka celodenného trhového podielu, tak Markíza získala 29 percent, Joj Group len 22,5 percenta, RTVS patrilo 14,2 percenta a spravodajská televízia TA3 mala 1,2 percenta.