Súboj Na telo a O 5 minút 12
Najvyššie čísla získala v nedeľu finálová epizóda seriálu Iveta, ktorú videlo 553-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. O viac ako 80-tisíc sledujúcich menej mala relácia Nové bývanie. Vysoké čísla dosiahla aj politická relácia Na telo na Markíze, ktorú si pozrelo 458-tisíc ľudí.
Nad 400-tisíc divákov mala aj ďalšia politická relácia, a to O 5 minút 12. Do najlepšej pätice sa dostala aj relácia Na chalupe, ktorú si nenechalo ujsť 256-tisíc divákov.
Druhý rebríček sledovanosti ukázal záujmy cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najviac pozornosti získal seriál Iveta s trhovým podielom dňa 29,1 percenta. Druhé miesto nespravodajských relácii získalo Nové bývanie s 25,4-percentným trhovým podielom.
Politická relácia Na telo skončila na tretej priečke s trhovým podielom 26,8 percenta. Film Blíženec si z koláča trhového podielu odhryzol 18,7 percenta a tesne za ním skončila politická relácia na RTVS s 21-percentným trhovým podielom.
Za celú nedeľu získala Markíza Group 24,9 percenta trhového podielu, Joj Group 24,2 percenta, RTVS 12,9 percenta a TA3 získala 1,2 percenta.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
