Najsledovanejším nespravodajským programom sa v stredu stal seriál Mama na prenájom, ktorý si na obrazovkách Televízie Markíza pozrelo 411-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Za sebou nechal kulinársku šou Bez servítky, a to s rozdielom 20-tisíc divákov.
Úspešná bola aj šou Na nože (319-tisíc divákov), ktorá sa umiestnila najvyššie v rámci programov vysielaných po 20.30 hodine. Konkurencia z Televízie Joj, komediálny seriál Hranica (294-tisíc divákov), skončil až na piatom mieste. Tesne pod ním sa uhniezdil film Vraždy na Canal du Midi (285-tisíc divákov), ktorý vysielal Rozhlas a televízia Slovenska.
Televízia Markíza obsadila až päť pozícií z najlepšej desiatky nespravodajských programov v rámci cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najvyššie sa dostal seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 26,3 percenta a na krk mu dýchala šou Na nože s 23,8-percentným trhovým podielom. V najlepšej pätici bola aj relácia Reflex s 22,1-percentným trhovým podielom.
Najúspešnejším jojkárskym programom bola šou Bez servítky s 25,6-percentným trhovým podielom, ako aj seriál Hranica so 14,2-percentným trhovým podielom.
Programy verejnoprávnej RTVS obsadili ôsme a desiate miesto, keď film Vraždy na Canal du Midi získali 9,5-percenta trhového podielu a vedomostný Duel mal 10 percent trhového podielu.
Za celú stredu sa najviac darilo Markíza Group, ktorá získala 32,5 percenta trhového podielu, Joj Group mala 23,7 percenta, RTVS bola tesne nad 10 percentami a spravodajská televízia TA3 sa držala 1,6 percenta trhového podielu.