Seriál Druhá šanca II., ktorý v pondelok vysielala Televízia Markíza, sa stal najsledovanejším nespravodajským programom, keď získal pozornosť 521-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.

O viac ako 200-tisíc divákov menej získala kulinárska šou Bez servítky, ktorá v rebríčku obsadila druhé miesto. Televízia Joj sa môže tešiť aj z úspechu komediálneho seriálu Hranica, ktorý si pozrelo 313-tisíc ľudí. Nad 300-tisíc divákov získala aj reality šou Farma.

Niekoľko programov si stále drží sledovanosť nad 200-tisíc divákov. Ide o reláciu Reflex (259-tisíc divákov), vedomostný Duel (242-tisíc divákov) či Rodinné prípady (256-tisíc divákov a 206-tisíc divákov).

Lídrom nespravodajského rebríčka pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa stal seriál Druhá šanca II., ktorý získal až 27,3-percentný trhový podiel. Druhý najvyšší v rámci top desiatky má reality šou Farma, a to 25,4 percentá.

Nad 20 percent sa dostali ešte kulinárska šou Bez servítky (20,5 percenta) a Rodinné prípady (23,9 percenta).

Celkovo sa skupina Markíza opäť vyšvihla na 32,9 percenta trhového podielu za pondelok, Joj Group stúpla na 21,7 percenta, RTVS mierne klesla na 16 percent a aj spravodajská TA3 na 1,2 percenta.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Zlatý Bažant
Neprehliadnite

Heineken chce zjednotiť značku Zlatý Bažant, ale kreatívu bude riešiť už len jedna agentúra