Kým šou Pečie celé Slovensko ovládlo nedeľné vysielanie, do hry vstupuje nový hráč, a to relácia V siedmom nebi, ktorú vysiela Televízia Joj. Svojho diváka však nestratili aj ďalšie víkendové šou. Pozrime sa na jednotlivé dni.
Líder jednoznačne Bez servítky
Najsledovanejšia trojica piatkových programov bola pestrá. Svoje zastúpenie našli komerčné aj verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). Prvé miesto si obsadila kulinárska šou Bez servítky, ktorú si nenechalo ujsť 390-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. K obrazovkám lákala aj iná reality šou Farma, ktorú si pozrelo 359-tisíc divákov. Top trojku uzatvára zábavná šou Milujem Slovensko so sledovanosťou 323-tisíc divákov.
Nad hranicu 200-tisíc sa dostali vedomostný Duel (270-tisíc divákov), relácia Reflex (263-tisíc divákov), komediálny seriál Hranica (260-tisíc divákov) a Rodinné prípady (239-tisíc divákov).
Aj obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov volila podobný program. Najvyššie čísla patria kulinárskej šou Bez servítky s trhovým podielom až 27,1 percenta, nad 20 percent sa dostali aj Farma a Rodinné prípady.
Tesne pod hranicou 20 percent získali relácia Reflex (18,4 percenta), poobedné vysielanie šou Farma (19,3 percenta) a film San Andreas (18,1 percenta).
Celkovo si skupina Markíza oproti štvrtku výrazne polepšila a vrátila sa nad hranicu 30 percent, Joj Group spadla na 23,1 percenta, rovnako aj RTVS s 10,8 percentami a spravodajská TA3, ktorá získala jedno percento.