Nemocnici chýbalo dvetisíc divákov

Utorkovým (25.4.) najsledovanejším nespravodajským programom bol seriál Dunaj, k vašim službám. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 477-tisíc divákov. Seriál Mama na prenájom si pozrelo 420-tisíc ľudí.

Na tretej priečke sa umiestnil seriál Nemocnica, ktorý si nenechalo ujsť 398-tisíc divákov. Kulinárska šou Bez servítky získala 316-tisícovú sledovanosť. Top 5 najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel, ktorú si pozrelo 266-tisíc divákov.

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Dunaj, k vašim službám s trhovým podielom 27,9 percenta. Mama na prenájom však v trhovom podiele viedla, získala 30,2 percenta.

Nemocnica, ktorá v sledovanosti skončila na treťom mieste, si vyslúžila 19,6 percenta trhového podielu. Šou o varení Bez servítky získala 25,1 percenta trhového podielu. Rebríček top 5 uzatvára český krimiseriál Policie Modrava s 21,1-percentným trhovým podielom.

Markíza Group v utorok získala 34,4 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group dosiahla 23 percent, RTVS vyskočila nad 7 percent a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

WA 18 archív Berlín - Na archívnej snímke zo 17. decembra 2016 na obrazovke laptopu je logo amerického poskytovateľa internetových streamovaných médií Neftlix. Netflix zaznamenal v 2. kvartáli 2020 masívny prírastok nových predplatiteľov. Pomohli mu v tom aj karanténne opatrenia, keďže ľudia boli nútení zostávať doma. Avšak jeho zisk rovnako ako vyhliadky sklamali očakávania trhu a akcie firmy v poburzovom obchodovaní padli o vyše 10 %. FOTO TASR/DPA

ARCHIV - 17.12.2016, Berlin: Der Bildschirm
Neprehliadnite

Netflix v nasledujúcich štyroch rokoch investuje miliardy dolárov v Južnej Kórei