Rozruch na poľských sociálnych sieťach a v médiách vyvolalo mesto Gdyňa, ktoré v snahe poukázať na problém s parkovaním na miestach určených pre handicapovaných vyprodukovalo klip, ktorý prirovnáva zlé parkovanie k manželskej nevere. ,,Je to také zlé, až je to geniálne," znel jeden z ohlasov.
Delikátna situácia
Tvorcovia kontroverzného šotu ,,umiestnili" hendikepovaného muža do postele manželky vodiča, ktorý predtým zaparkoval svoje auto na mieste určenom pre hendikepovaných.
Situácia sa vyhrotí vo chvíli, keď do miestnosti vstúpi manžel s kyticou ruží a pristihne svoju manželku.
Obaja muži - hendikepovaný milenec a podvedený manžel (s čiernym svedomím za zlé parkovanie) - sa následne míňajú vo dverách, pričom vozíčkar vysloví vetu: ,,A čo keby som ja zabral tvoje miesto?"
Pozitívne ohlasy aj kritika
,,Vážne nemáte lepší nápad?" znel jeden z komentárov, medzi ktorými kritika prevážila nad pozitívnymi ohlasmi.
,,Ako človek z brandže by som si prial spoznať proces projektovania a realizácie tohto spotu!" znel ďalší hlas.
Iní sa ale bez obalu pýtajú, či väčšiu hlúposť spáchal tvorca klipu, alebo úradník, ktorý ho schválil. ,,A to som bývala hrdá, že som obyvateľkou Gdynia," povzdychla si ďalšia používateľka.
Prešľapy radnice
,,Je to odvážne, ale nerozvážne," poznamenal o klipe denník Gazeta Wyborcza a pripomenul ďalšie prešľapy miestnej radnice: najprv sľúbila prispieť na elektrobicykle, ale keď dorazila hromada žiadostí, ukázalo sa, že peniaze stačia len pre 40 z niekoľkých stoviek žiadateľov.
Ďalšie ,,prelomové" rozhodnutie predstavovalo oznámenie, že mesto začína hľadať sponzora pre stav športovej haly - ktoré však zaznelo po 14 rokoch uisťovania, že žiadny sponzor nie je potrebný.