Vizuál Slovenskej sporiteľne (SLSP) bude zmodernizovaný a lepšie pripravený na digitálnu budúcnosť. Nová identita bude monochromatická, viacfarebná a primárne digitálna. Novým vzhľadom sa popýšia aj ostatné značky ako Nadácia Slovenskej sporiteľne, Seed Starter Slovenskej sporiteľne, Sociálna banka či Erste Private Banking, ozrejmila hovorkyňa SLSP Marta Cesnaková.

Strategický rozvoj nového dizajnu značky sa realizoval v spolupráci so spoločnosťou Jung von Matt Brand Identity v Hamburgu spolu s Jung von Matt Donau vo Viedni.

Spojenie histórie a budúcnosti

Slovenská sporiteľňa začala s modernizáciou pred piatimi rokmi. „Nová vizuálna identita prepája posolstvo našej značky a jej takmer 200-ročnú históriu s budúcnosťou. Túto zmenu vnímam ako príležitosť na vytváranie nového zážitku s našou značkou naprieč všetkými jej komunikačnými kanálmi, nakoľko jednoducho prepája vizuálny svet banky s Georgeom“ povedal Peter Krutil, CEO Slovenskej sporiteľne.

Nová identita je odrazom sveta, ktorý prechádza neustálou zmenou – digitalizácia, umelá inteligencia, nové komunikačné formáty či čoraz instantnejšia konzumácia mediálneho obsahu. Jadrom komunikácie zostáva viera v schopnosti a potenciál ľudí ako najdôležitejší predpoklad osobného rastu, spoločenskej prosperity a pozitívnej budúcnosti.

Dôraz na digitál

Sporiteľňa ešte v decembri odštartovala internú komunikáciu, postupne bude pridávať ďalšie komunikačné kanály s dôrazom na digitál.

„Nová vizuálna identita je pokračovaním zmien, ktoré sme začali pred takmer piatimi rokmi launchom Georgea a spustením hodnotovo orientovaného komunikačného konceptu Slovenskej sporiteľne. Prešli sme obrovský kus cesty a podľa aktuálnych výsledkov z Brand Monitoru (Kantar) je Slovenská sporiteľňa najatraktívnejšou a najobľúbenejšou značkou na slovenskom bankovom trhu. Nová vizuálna identita opätovne posilňuje jej atraktivitu a orientáciu na budúcnosť,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne.

Jednoduchšia, rýchlejšia, intuitívnejšia

Optimalizované logo Erste si podľa hovorkyne SLSP zachová svoj nezameniteľný charakter. Prechodom na tenšie „S“ a monochromatickú bielu ako základnú farbu sa slovné označenie a logo harmonizujú a optimalizujú pre digitálne použitie.

V kombinácii s ôsmimi novými dizajnovými farbami bude vzhľad sviežejší, modernejší a prístupnejší. Viacfarebný prístup zároveň prepája dizajn banky s dizajnom Georgea. Novým typom písma je Inter, ktorý sa výborne hodí na analógové aj digitálne použitie.

Postupné zavádzanie

Redizajn Erste Group sa od januára 2023 bude postupne zavádzať na všetkých hlavných trhoch: v Rakúsku, Chorvátsku, Českej republike, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku a na Slovensku či v ďalších krajinách, kde má Erste zastúpenie – napríklad v Macedónsku a Slovinsku.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Na archívnej snímke z 21. júla 2017 Justin Roiland, spolutvorca populárneho kresleného sci-fi seriálu Rick and Morty, pózuje v San Diegu. Roiland sa postavil pred súd v súvislosti s obvineniami z domáceho násilia. V piatok 13. januára 2023 to uviedla spravodajská stanica BBC, informuje TASR. Súdne konanie s Roilandom prebieha už dva roky, no súd sa rozhodol podrobnosti zverejniť až tento týždeň.
Neprehliadnite

Spolutvorca Ricka a Mortyho čelí obvineniam z domáceho násilia, súd zverejnil tajný dokument