Americká internetová televízia Netflix rokuje s rôznymi spoločnosťami o partnerstvách pri vysielaní reklamy. Dnes to podľa agentúry Reutes uviedol spoluriaditeľ firmy Ted Sarandos. Podnik dúfa, že vďaka lacnejšiemu predplatnému s reklamami zvýši počet používateľov, ktorý mu začal klesať.
Rokovania s partnermi
Podľa správ médií Netflix vedie rokovania o možnej marketingovej spolupráci s dcérskou firmou Alphabetu Google a s NBCUniversal spoločnosti Comcast. ,,Hovoríme s nimi so všetkými," povedal Sarandos na konferencii Cannes Lions.
Netflix, ktorý je známy svojím veľmi prodiváckym prístupom, prvýkrát pripustil, že by mohol začať ponúkať lacnejší variant predplatného podporeného príjmami z reklamy v druhej polovici apríla. Vtedy oznámil, že mu v tohtoročnom prvom štvrťroku klesol prvýkrát za viac ako desať rokov celosvetový počet predplatiteľov. Ďalší pokles čaká firma aj v druhom štvrťroku.
Reklama na Netflixe
,,Nebudeme pridávať reklamu do Netflixu tak, ako ho dnes poznáte, pridáme reklamu pre ľudí, ktorí hovoria 'chcem nižšiu cenu a budem pozerať reklamy'," povedal Sarandos na konferencii.
Najväčší konkurent Netflixu, spoločnosť Disney+, už tiež uviedol, že zavedie predplatné s reklamou. Záujem o sledovanie streamovacích kanálov totiž kvôli odznievaniu pandémie slabne, konkurencia silnie a spotrebitelia kvôli vysokej inflácii na zábave šetria.