Vysoko bol aj seriál Hranica

V pondelok obsadil vrchol rebríčka sledovanosti markizácky seriál Klamstvo. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 430-tisíc divákov. Mamu na prenájom sledovalo 354-tisíc ľudí. Tretím programom v rebríčku bola jojkárska Hranica, ktorú si pozrelo 275-tisíc divákov.

Štvrtá priečka patrila Inkognitu, ktorý v hlavnom vysielacom čase prilákal pred televízne obrazovky 226-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa šou o varení Bez servítky, ktorú si nenechalo ujsť 221-tisíc divákov.

V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa poradie programov nezmenilo. Najvyššie sa umiestnila Klamstvo s trhovým podielom 23,5 percenta. Mama na prenájom však mala na druhej priečke o 7 percent vyšší trhový podiel.

Seriál Hranica sa v sledovanosti vyšplhal na tretiu priečku s trhovým podielom 14,5 percenta. Inkognito získalo na štvrtom mieste rovnaké percentá. Top päť najsledovanejších programov uzatvára šou bez servítky s trhovým podielom 15,2 percenta.

Markíza Group si v pondelok vyslúžila 28,2 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 20,6 percenta, RTVS mala takmer 12 percent a spravodajská TA3 nezískala ani jedno percento trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Relácie Dobré správy zo Života a Naostro
Neprehliadnite

Týždenníky Život a Plus 7 dní majú vlastné šoubizové relácie. Čitateľov zaujali