Jednotkou v rebríčku nespravodajských televíznych programov sa vo štvrtok (21. 4.) stal seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý pritiahol pred obrazovky 466-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Konkurenčná televízia Joj priniesla v hlavnom vysielacom čase seriál Nemocnica, ktorý videlo o takmer 100-tisíc ľudí menej.
Markíza si pozitívne čísla sledovanosti pripísala aj vďaka seriálu Mama na prenájom, ktorú videlo vyše 400-tisíc divákov. Na štvrtej priečke skončila šou Bez servítky vďaka 325-tisícom ľudí. Pozornosť divákov pritiahol aj krimiseriál z produkcie našich západných susedov Policie Modrava. Pozrelo si ho 261-tisíc ľudí.
V obchodne dôležitej cieľovej skupine 12 až 54 rokov sa rebríček nezmenil. Najsledovanejší bol Dunaj, k vašim službám, ktorý z trhového podielu získal 27,3 percenta. Seriál Mama na prenájom si na druhej priečke ukrojil z koláča trhového podielu rovných 30 percent.
Na treťom stupienku rebríčka si Nemocnica vyslúžila iba 17 percent trhového podielu. Top päť najúspešnejších programov dopĺňajú kulinárska šou Bez servítky s 24 percentami a krimiseriál Policie Modrava, ktorý získal 22,2 percenta trhového podielu.
Celkovo sa Markíza Group darí, za štvrtok získala 31,9 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,4 percenta, RTVS mala takmer 9 percent a spravodajská TA3 nezískala ani jedno percento.