Predĺžený víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.
Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná relácia Milujem Slovensko. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) prilákal pred televízne obrazovky 407-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Rodinný seriál Mama na prenájom sledovalo 342-tisíc ľudí. Do top trojky sa dostala aj kulinárska šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 278-tisíc divákov.
Vysoko sa v rebríčku sledovanosti dostala tiež Ruža pre nevestu. Sledovalo ju 265-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvára magazín Reflex s 209-tisícmi divákov.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala podobný program. Najvyššia sledovanosť patrila zábavnej relácii Milujem Slovensko, ktorá získala 20,5 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnil rodinný seriál Mama na prenájom, ktorý však v trhovom podiele získal o 7 percent viac.
Tretie miesto si vyslúžila Ruža pre nevestu (19,8 percenta) a štvorkou v rebríčku sa stala šou o varení Bez servítky (21,5 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára magazín Reflex, ktorý získal 22,4 percenta trhového podielu.
V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group vyše 30 percent, Joj Group získala 19,3 percenta, RTVS mala takmer 14 percent a spravodajská TA3 skončila na jednom percente trhového podielu.