V stredu sa na vrchol rebríčka sledovanosti dostal seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 408-tisíc divákov. V rovnakom vysielacom čase sledovalo 378-tisíc ľudí tretie tohtotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky.
Druhá epizóda šou Na nože zažiarila síce zdvihla svoju sledovanosť o 40-tisíc divákov oproti minulej epizóde, ale jojkársku konkurenciu ešte nedobehla. Top päť najsledovanejších programov dopĺňajú komediálny seriál Hranica (282-tisíc divákov) a Vraždy v Colmare (259-tisíc divákov).
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila relácia Na nože s trhovým podielom 25,6 percenta. Druhá priečka patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý získal 27,8 percenta trhového podielu.
Kulinárska šou Bez servítky sa dostala na tretie miesto s 24,1-percentným trhovým podielom. Rebríček dopĺňajú magazín Reflex (21,7 percenta) a seriál Hranica (13,1 percenta).
Markíza Group v stredu klesla na 32,2 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 23,7 percenta, RTVS klesla na 8 percent a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
