V stredu sa najsledovanejším nespravodajským programom stal seriál Nemocnica. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 445-tisíc divákov. Druhé miesto rebríčka patrí Markíze a seriálu Dunaj, k vašim službám. Epizódu si pozrelo 420-tisíc ľudí.

Na tretej priečke sa umiestnil seriál Mama na prenájom, ktorý si nenechalo ujsť 408-tisíc divákov. Kulinárska šou získala viac ako 300-tisícovú sledovanosť a magazín Reflex videlo 275-tisíc divákov.

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 25,8 percenta. Seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý v sledovanosti skončil na druhom mieste, získal v trhovom podiele o viac ako štyri percentá menej.

Nemocnica bola tretia s 20,3-percentným trhovým podielom. Rebríček top 5 uzatvárajú kulinárska šou Bez servítky, ktorá získala 23,2 percenta trhového podielu a magazín Reflex s trhovým podielom 21,1 percenta.

Markíza Group si získala v utorok 31,4 percenta celodenného trhového podielu, percentá Joj Group vyskočili tesne nad 24 percent, RTVS skončila pod deviatimi percentami a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Miloš Nitran a Marianna Trnavská
Neprehliadnite

Televízie Markíza a Nova menia finančného riaditeľa. Prichádza zo spoločnosti Microsoft