Seriál Mama na prenájom padol v utorok z vrcholu rebríčka sledovanosti až na tretiu priečku. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 392-tisíc divákov. V rovnakom vysielacom čase ho predbehlo druhé tohtotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky, ktoré zaujalo 404-tisíc ľudí.
Lídrom rebríčka sa stal nový seriál na Makíze Klamstvo. Prvú epizódu si pozrelo viac ako pol milióna divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňajú seriál Hranica (340-tisíc) a vedomostná súťaž Duel (289-tisíc).
Aj v rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Klamstvo s trhovým podielom 25,9 percenta. Mama na prenájom získala o percento trhového podielu viac. Kulinárska šou Bez servítky sa v rebríčku vyšplhal na tretiu priečku s trhovým podielom 25,8 percenta.
Seriál Hranica si na štvrtom mieste odhryzol z koláča trhového podielu 17,2 percenta. Rebríček top 5 uzatvára magazín Reflex s trhovým podielom 22,2 percenta.
Markíza Group si v pondelok vyslúžila 31,9 percent celodenného trhového podielu, Joj Group získala 26,1 percenta, RTVS je pod 10 percentami a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
