Seriál Mama na prenájom padol v utorok z vrcholu rebríčka sledovanosti až na tretiu priečku. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 392-tisíc divákov. V rovnakom vysielacom čase ho predbehlo druhé tohtotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky, ktoré zaujalo 404-tisíc ľudí.

Lídrom rebríčka sa stal nový seriál na Makíze Klamstvo. Prvú epizódu si pozrelo viac ako pol milióna divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňajú seriál Hranica (340-tisíc) a vedomostná súťaž Duel (289-tisíc).

Aj v rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Klamstvo s trhovým podielom 25,9 percenta. Mama na prenájom získala o percento trhového podielu viac. Kulinárska šou Bez servítky sa v rebríčku vyšplhal na tretiu priečku s trhovým podielom 25,8 percenta.

Seriál Hranica si na štvrtom mieste odhryzol z koláča trhového podielu 17,2 percenta. Rebríček top 5 uzatvára magazín Reflex s trhovým podielom 22,2 percenta.

Markíza Group si v pondelok vyslúžila 31,9 percent celodenného trhového podielu, Joj Group získala 26,1 percenta, RTVS je pod 10 percentami a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Na snímke pietne miesto pre zosnulého novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej na Námestí SNP 22. februára 2020 v Bratislave.
Neprehliadnite

Vražda Kuciaka: Dosiahli sme slušné Slovensko? Na piate výročie reagujú Čaputová aj politici