Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v pondelok stala epizóda seriálu Druhá šanca II., ktorá prilákala na obrazovky Televízie Markíza až 539-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Počas hlavného vysielacieho času sa jej snažila konkurovať Televízia Joj, ktorá vysielala komediálny seriál Hranica. Sledovanosť 334-tisíc ľudí patrí k vyšším číslam, ale rozdiel približne 200-tisíc divákov je značný. Úspechu markizáckeho seriálu sa nedokázala priblížiť ani kulinárska šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 353-tisíc divákov. Skupinu programov, ktoré získali pozornosť viac ako 300-tisíc divákov uzatvára reality šou Farma.
Nad úrovňou 200-tisíc divákov sa stabilne držia programy, ako vedomostný Duel (259-tisíc divákov), relácia Reflex (278-tisíc divákov) a Rodinné prípady (251-tisíc divákov).
Markizácka Druhá šanca II. triumfovala aj v nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, keď získala 31,1-percentný trhový podiel.
Z najlepšej štvorice získali viac ako 20 percent len dva programy, a to šou Bez servítky (25,1 percenta) a reality šou Farma (24,9 percenta). Komediálny seriál Hranica má za pondelok 14,8 percenta trhového podielu.
V rámci celkového trhového podielu za pondelok sa Skupina Markíza vrátila na 33,4-percentný trhový podiel, Joj Group oproti nedeli mierne klesla na 25,5 percenta, verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska spadol na 7,3 percenta a spravodajská TA3 získala 0,9 percenta.