Seriál Nemocnica z produkcie Televízie Joj sa stal vo štvrtok najsledovanejším televíznym programom, a to vďaka 468-tisícom divákov cieľovej skupiny 12+. Konkurenčná Televízia Markíza vysielala v tom čase seriál Chatári, ktorý však získal pozornosť 251-tisíc divákov a v rebríčku obsadil až šieste miesto.
Lepší výkon zaznamenala reality šou Farma, ktorá sa dostala do najlepšej trojice so sledovanosťou 327-tisíc divákov, rovnako ako aj kulinárska šou Bez servítky s 312-tisícmi divákov.
Nad hranicu 200-tisíc divákov sa ešte dostali programy Duel (282-tisíc divákov), politická diskusná relácia Na hrane (280-tisíc divákov), Majstrovstvá sveta vo futbale 2022 v Katare - štúdio (208-tisíc divákov) a relácia Reflex (202-tisíc divákov).
Seriál Chatári nadobudol lepšiu pozíciu v rebríčku vo veku 12 až 54 rokov, keď obsadil tretie miesto so sledovanosťou 141-tisíc divákov s trhovým podielom 15,4 percenta. Lídrom poradia zostal seriál Nemocnica s
20,7-percentným trhovým podielom. Najvyšší trhový podiel v rámci top desiatky však získala reality šou Farma, a to až 26,3 percenta.
V rámci celkového trhového podielu je skupina Markíza pod 30 percentami, Joj Group klesla na 20 percent, zásadne stúpla RTVS na 19 percent a spravodajská TA3 získala 1,2 percenta
Ďalšie správy z Mediálne.sk
