Televízia Joj získala so seriálom Nemocnica opäť úspech, keď jej ostatný diel sledovalo 240-tisíc divákov s trhovým podielom 20,5 percenta, čím sa v dennom rebríčku nespravodajských programov dostala na prvé miesto.
Druhé miesto zaujala šou Svadba na prvý pohľad III, ktorú vysielala Televízia Markíza a priniesla jej v tom čase sledovanosť 179-tisíc divákov s trhovým podielom 16,1 percenta.
Tesne za ňou sa nachádza jojkárska šou Bez servítky, ktorej ušlo druhé miesto o tisíc sledujúcich fanúšikov, ale zato s vyšším trhovým podielom, a to až 21,8 percenta.
Novinkou v rámci rebríčka top 10 nespravodajských programov je relácia Tipos extraliga - štúdio, ktorý vysielal kanál Šport v dvoch časoch s pomerne vysokou sledovanosťou 91-tisíc a 114-tisíc športových divákov.
