Sobota patrila RTVS
Najsledovanejším sobotným programom v rámci cieľovej skupiny 12+ bol zábavný kvíz Záhady tela, ktorý pred televízne obrazovky prilákal 238-tisíc divákov. Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) si však pomernú väčšinu divákov udržal aj pri ďalšom programe, a to šou Neskoro večer s hercom Petrom Marcinom.
Program verejnoprávnej televízie bol pomerne úspešný, keďže do top 10 nespravodajských programov sa dostali aj relácie S úsmevom po Slovensku III (96-tisíc divákov), magazín Postav dom, zasaď strom (91-tisíc divákov), Nikto nie je dokonalý (91-tisíc divákov) či seriál Doktor Martin II (82-tisíc divákov).
Do top trojky sa dostala aj jedna komerčná televízia. Labutiu pieseň na Televízii Joj sledovalo 201-tisíc divákov. Do výberu najsledovanejších sa však dostalo viac programov Markízy. Smotánka (176-tisíc divákov) patrila medzi najlepšiu päticu a filmy Podfukári 2 a Piata vlna zaujali viac ako 80-tisíc divákov.
Záhady tela a 10-percentný trhový podiel
Až tri programy Televízie Joj sa umiestnili v desiatke najlepších v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupine 12 až 54 rokov. Na top pozíciu sa vyšplhala Labutia pieseň, ktorá získala najvyšší trhový podiel z top 10 nespravodajských programov. O niečo nižší, teda 15,7 percenta, získal film Do hlbiny a nad hranicu 10 percent trhového podielu sa dostala aj česká snímka Ako básnici prichádzajú o ilúzie.
Zo šiestich programov RTVS sa v druhom rebríčku objavili len tri. Záhady tela sa udržali v top trojke s 10,1-percentným trhovým podielom a Neskoro večer v top päťke s 9,4-percentným trhovým podielom.
V rámci celkového trhového podielu získala Markíza Group 20 percent, Joj Group 17,6 percenta, RTVS Group 8,7 percenta a TA3 1,1 percenta.