Programy televízie Markíza patrili v utorok k najúspešnejším, keďže až štyri sa dostali do najlepšej pätice nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu od veku 12+. Televízia si však udržala vysokú sledovanosť od relácie Reflex až po kriminálku Policie Modrava III.
Viac ako 196-tisíc divákov si pozrelo reláciu Reflex, ich počet sa zvýšil s ďalším programom, Rodinnými prípadmi, ktoré sledovalo už 215-tisíc divákov. Nasledoval spravodajský blok, kde 431-tisíc divákov prilákali Televízne noviny a 434-tisíc divákov zostalo aj pri Počasí. Športové noviny znížili líniu na 319-tisíc divákov, ale kriminálka Odznak Vysočina I. pritiahla 327-tisíc divákov a Policie Modrava III udržala ešte 259-tisíc divákov.
Konkurenčná televízia Joj má za sebou úspešný utorok, ale s nižšími číslami. Do nespravodajskej top päťky sa dostala len kulinárska šou Bez servítky so 180-tisícmi divákov. Vyššie čísla však dosiahli Krimi noviny, a to 334-tisíc divákov, ale aj noviny TV Joj s 327-tisícmi divákov. Ešte o niečo vyššie siahalo Najlepšie počasie s 353-tisícmi divákov, ktoré sa dostalo do celkovej top trojky programov. Šport na Jojke však obsadil desiate miesto s 221-tisícmi divákov. Večerný program 9-1-1 zaujal len 180-tisíc divákov.
Markizácky program ukázal svoju silu aj v prípade cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov. Vrchol rebríčka obsadili horské kriminálky Odznak Vysočina I. (18 percent trhového podielu) a Policie Modrava III (18,5 percenta trhového podielu). Tretie miesto si uchmatol seriál 9-1-1, ktorý priniesol Jojke 13,5 percenta trhového podielu.
Úspešné boli aj Rodinné prípady (19,9 percenta trhového podielu), relácia Reflex (20,3 percenta trhového podielu) či futbalové štúdio na kanáli Šport (12,2 percenta trhového podielu).
Za celý deň sa skupina Markíza drží nad 30 percentami trhového podielu, Joj Group mierne klesla pod 18 percent, RTVS naopak stúpla nad 11 percent a TA3 sa tešila z 1,4 percenta trhového podielu.