Komediálny seriál Hranica zažíva úspech aj počas letného obdobia, keďže sa v pondelok stal najsledovanejším televíznym programom v cieľovej skupine 12+. Na kanál televízie Joj prilákal 248-tisíc divákov a zábavná relácia Inkognito udržala ďalších 197-tisíc.
Najúspešnejším programom konkurečnej televízie Markíza bola relácia Reflex, ktorá v rebríčku skončila na treťom mieste vďaka 176-tisícom divákov. Dobré čísla stále dosahujú aj Rodinné prípady, tentokrát sa umiestnili na štvrtej pozícii a len veľmi tesne prekonali jojkársku kulinársku šou Bez servítky.
Poradie pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa mierne zmenilo. Dôvodom je seriál Druhá šanca II, ktorá sa dostala medzi najlepšiu päticu programov s trhovým podielom 10,5 percenta.
Lídrom tabuľky však zostala Hranica (15,1 percenta trhového podielu) spolu s Inkognitom (13,6 percenta trhového podielu) a aj relácia Reflex (22,4 percenta trhového podielu) bola na treťom mieste.
Zmena sa udiala pri Rodinných prípadoch (17,7 percenta trhového podielu) a šou Bez servítky (17,2 percenta trhového podielu), kde obe klesli v porovnaní s rebríčkom 12+ o celú jednu pozíciu nadol.
Skupina Markíza sa v pondelok vrátila na hranicu 30 percent celodenného trhového podielu, Joj Group prekonala 20,5 percenta, RTVS bola tesne pod deviatimi percentami a spravodajská televízia TA3 získala 1,5 percenta.