Kriminálne seriály, akčné filmy či zábavné relácie. Aj taký bol štvrtý júlový víkend a slovenskí diváci rozhodli, ktoré programy patrili k tým najsledovanejším. Pozrime sa na jednotlivé dni.

Medzera takmer 60-tisíc divákov

Najúspešnejším piatkovým televíznym programom bola zábavná šou Milujem Slovensko, ktorú si na obrazovkách Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) pozrelo 228-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.

Šou za sebou nechala takmer 60-tisícovú medzeru, za ktorou zostali hneď tri programy televízie Markíza, a to relácia Reflex, Rodinné prípady či film Probudím se včera s podobnou sledovanosťou 169-tisíc divákov.  

Rovnaké číslo, teda 160-tisíc divákov, dosiahli aj programy Bez servítky či Nočná mora, ktoré vysielala komerčná televízia Joj.  

Trojica markizáckych programov však obsadila prvé tri miesta v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov. Lídrom sa stal film Probudím se včera so ziskom 18,7-percentného trhového podielu, Reflex mal 21,3 percenta trhového podielu a Rodinné prípady sa tešili s 20,8-percentného trhového podielu. 

Šou Milujem Slovensko uzatvorila rebríček s 10,8-percentným trhovým podielom, ktorá však nestačila na film Nočná mora s 11,5-percentným trhovým podielom. 

Skupina Markíza za celý deň takmer získala 33 percent trhového podielu, Joj Group sa blížila k 17 percentám, RTVS bola pod desiatimi percentami a spravodajská TA3 nemala ani percento.