Krimiseriál Odznak Vysočina, ktorý vo štvrtok vysielala Televízia Markíza, sa stal najsledovanejším programom vďaka 242-tisícom divákom z cieľovej skupiny 12+. V rovnakom čase Inkognito vysielané na Jojke obsadilo v rebríčku tretie miesto s 237-tisícmi divákov. Dvojkou v rebríčku bola Policie Modrava s 242-tisícmi ľudí.

Relácia S úsmevom po Slovensku, ktorú vysielal Rozhlas a televízia Slovenska získala 176-tisíc divákov, vďaka čomu sa umiestnila na štvrtej priečke. Top päť nasledovanejších nespravodajských programov uzatvára kulinárska šou Bez servítky. K televíznym obrazovkám prilákala 172-tisíc ľudí.

Divácky najúspešnejšie televízne programy ukázal aj rebríček obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najvyššie sa umiestnil seriál Odznak Vysočina. Vyslúžil si 16,9 percenta trhového podielu. Za ním skončila Policie Modrava, ktorá si z koláča trhového podielu ukrojila 21,2 percenta.

Rodinné prípady získali 21,1 percent trhového podielu, Inkognito o 10 percent menej. Top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňa relácia S úsmevom po Slovensku so ziskom 10,4 percenta trhového podielu.

Skupina Markíza vyskočila vo štvrtok až nad 32 percent celodenného trhového podielu, Joj Group padla na 18,2 percenta, RTVS mala 11,6 percenta a TA3 získala 1,8 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

WA 6 Portland - Na archívnej snímke z 13. augusta 2020 logo amerického poskytovateľa internetových streamovaných médií Neftlix. Netflixu v 3. štvrťroku pribudlo 2,2 milionu predplatiteľov, analityci predpokladali, že ich bude až 3,4 miliona.Akcie po ukončení obchodovania reagovali poklesom o šesť percent. FOTO TASR/AP

FILE - This Aug. 13, 2020  photo shows a logo for Netflix on a remote control in Portland, Ore. Netflix Inc. (NFLX) on Tuesday, Oct. 20, 2020 reported third-quarter net income of
Neprehliadnite

Na rad prišli Slováci. Netflix zaviedol opatrenia, ale zakúpenie podúčtov nie je možné