Nedeľné politické diskusné relácie

Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila šou pečie celé Slovensko, ktorú si pozrelo takmer pol milióna divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo politickú diskusnú reláciu Na telo. Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo 404-tisíc divákov.

Medzi úspešné relácie sa zaradilo tiež nové bývanie, ktoré k televíznym obrazovkám prilákalo 360-tisíc ľudí, ale aj zábavná šou Československo má talent, ktorú videlo 352-tisíc ľudí.

Najvyššie sa v kategórii 12 až 54 umiestnila šou Pečie celé Slovensko. Získala 21,8 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovala zábavná šou Československo má talent so 17,9 percentami trhového podielu.

Nové bývanie si z koláča trhového podielu ukrojilo 21,4 percenta. Top päť najsledovanejších programoc dopĺňajú politické diskusie relácie Na telo (25,4 percenta) a O 5 minút 12 (25,9 percenta).

Za celý deň získala Skupina Markíza 26,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,5 percenta, RTVS mala 14,4 percenta a spravodajská TA3 1,6 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Ilustračná fotografia.
Neprehliadnite

Telegraph a Spectator sú na predaj. Záujem prejavili mnohí, aj český biznismen Křetinský