Vyhlásenie výsledkov prebehlo ako v predchádzajúcich niekoľkých rokoch v pražskom Divadle X10 na slávnostnom galavečere. Večerom sprevádzal Matúš Rajmont a Hynek Cimoradský. Diváci sa okrem sledovania víťazov a ich case studies zabávali pri vystúpeniach dynamického elektrického sláčikového tria INFLAGRANTI a site-specific performanciách novocirkusového zoskupenia Mask Bureau, informuje Petra Vejdělková, projektová manažerka FLEMA.

Víťazi boli vyhlásení v štyroch kategóriách podľa mediatypu (najlepšie využitie TV, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia nekomerčná kampaň a Najlepšia komerčná kampaň), v štyroch kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, influencera, real-time marketingu a najlepšie zapojenie zákazníka), a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin.

FLEMA vyhlásila tiež ocenenie Inovatívny autor, ktoré získala slovenská agentúra SOCIALISTS, a Inovatívny zadávateľ, ktoré dostal za svoje kampane Kaufland Česká republika.

Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú víťaznú kampaň, získala agentúra Wavemaker Slovakia. Pre Slovak Telekom vytvorila kampaň #respekt, ktorá odvážnym spôsobom reaguje na politickú a spoločenskú situáciu na Slovensku.

„Sme radi, že sa viac zadávateľov v tomto roku zúčastnilo našej súťaže prvýkrát, a že jeden z nich si dokonca odniesol ocenenie Inovatívny zadávateľ. Navyše z retailu, ktorý je vnímaný ako odbor, v ktorom inovatívny prístup ku kampaniam nemá miesto. Zároveň sme naozaj nadšení, že aj v čase vysokej inflácie a enormného tlaku na cenu agentúry zotrvávajú v snahe nájsť pre svojich klientov neobvyklé a inovatívne riešenia a zadávatelia majú odvahu ich realizovať.” hovorí k výsledkom 18. ročníka súťaže Hynek Cimoradský, managing partner usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.

Víťaza z 57 prihlásených prác vybralo 95 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných i mediálnych agentúr, v dvoch kolách hodnotenia.

FLEMA je organizovaná za podpory spoločností Nielsen-Admosphere a GolfDigest. Mediálnym partnerom je MediaGuru.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Herečky zo seriálu Dunaj, k vašim službám: Petra Dubayyová, Sarah Arató, Janka Kovalčíková a Kristína Svarinská.
Neprehliadnite

Vyše pol milióna divákov sledovalo Dunaj, k vašim službám. Hit roka výrazne zaostal