Lídrom nespravodajského rebríčka pre širokú cieľovú skupinu 12+ sa stal dobový seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý si nenechalo ujsť viac ako pol milióna divákov. Za sebou nechal Nemocnicu s 335-tisícmi divákov, ale aj šou Hit roka s 206-tisícmi divákov.  

Nad hranicou 300-tisíc divákov sa udržala aj Mama na prenájom II a kulinárska šou Bez servítky. Pod nimi skončila vedomostná súťaž Duel s 285-tisícmi divákov.

Seriál z historických čias si zapla aj cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov, keď získal 27,3-percentný trhový podiel. O niečo menej mala Mama na prenájom (23,2 percenta). Nemocnica sa s nízkym trhovým podielom (16,5 percenta) umiestnila na štvrtej priečne sledovanosti. Nad 20 percent však získala šou Bez servítky či magazín Reflex.  

Skupina Markíza si za celý deň polepšila na 33,9 percenta, Joj Group mala 22,3 percenta, RTVS sa dostala pod desať percent a spravodajská TA3 dosiahla 1,8 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Ilustračná fotografia
Neprehliadnite

Za sieť X bez reklám si priplatíte. Elon Musk hľadá pre bývalý Twitter nové zdroje príjmov