Televízia Joj spustila v stredu premiéru nového seriálu Prokurátorka a vyzbierala si úspech v podobe vysokej sledovanosti. Konkrétne si prvý diel nenechalo ujsť až 427-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+ a nezaostával ani druhý s bilanciou 340-tisíc divákov.
Konkurenčná Televízia Markíza dala zelenú pokračovaniu šou Na nože II, avšak v rebríčku obsadila až štvrté miesto vďaka 286-tisícom divákov. Svojím programom chcela zaujať aj verejnoprávna RTVS, detektívny film Vraždy v Biarritzi sledovalo vyše 200-tisíc divákov.
Prepadák však zažila biznisová šou Jama levová, ktorá sa do tejto nespravodajskej top desiatky ani len nedostala.
Oveľa lepšie sa darilo epizóde seriálu Mama na prenájom II, ktorú si pozrelo 293-tisíc divákov, a tak s prehľadom prekonala kulinársku šou Ber servítky.
Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov tiež venovala veľkú pozornosť novému seriálu Prokurátorka, ktorú si pozrelo 186-tisíc divákov s trhovým podielom 23,4 percenta, druhá epizóda zaznamenala 23,3-percentný trhový podiel. Naopak šou Na nože sa potešila, že pri 180-tisícovej sledovanosti získala 23,6-percentný trhový podiel.
O niečo viac mala Mama na prenájom II, a to 25,8 percenta, a aj šou Bez servítky tiež prekonala hranicu 20 percent trhového podielu.
Na deviatom mieste rebríčka sa objavila šou Jama levova, ktorú si pozrelo 67-tisíc divákov s trhovým podielom 16 percent.
Trhový podiel Markíza Group za celý deň klesol na 35,7 percenta, stúpla však Joj Group na 23,4 percenta, RTVS bola stále pod 9 percentami a spravodajská TA3 získala 1,6 percenta.