Skupina Markíza vstúpila do jesennej sezóny v plnej paľbe, keďže jej celodenný trhový podiel v prípade cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov prekročil hranicu 40 percent. Ale začneme tento report po poriadku, a to rebríčkom pre cieľovú skupinu od veku 12+.  

Najsledovanejším pondelkovým nespravodajským programom sa stala epizóda seriálu Pán profesor V, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 352-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Prekonala tak seriál Hranica s 245-tisícmi divákov či film Tancovať ďalej so 146-tisícmi divákov.  

Premiéru odštartovalo aj pokračovanie úspešného seriálu Mama na prenájom II, ktorú si nenechalo ujsť 284-tisíc divákov a za sebou nechala nielen kulinársku šou Bez servítky s 226-tisícmi divákov, ale aj vedomostný Duel s 210-tisícmi divákov.  

Napokon úspech si prirátala aj reality šou Farma - začíname, ktorú si pozrelo 233-tisíc divákov a s prehľadom bola sledovanejšia než zábavná relácia Inkognito so 169-tisícmi divákov. 

Všetky pozície v najlepšej trojici nespravodajských programov v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov patria do portfólia Skupiny Markíza. Najvyššie umiestnenie získal Pán profesor V s 30,1-percentným trhovým podielom, nasleduje Farma s 26,9-percentným trhovým podielom a uzatvára to epizóda Mamy na prenájom II s 24,9-percentným trhovým podielom.  

Do rebríčka sa dostali aj jojkárske programy, ako komediálny seriál Hranica (13,1 percenta trhového podielu), šou Bez servítky (20,7 percenta trhového podielu) či Inkognito (13,8 percenta trhového podielu). Posledné dve pozície z top desiatky patrili verejnoprávnej RTVS a jej vedomostnému Duelu (12,3 percenta trhového podielu) a súťaži Všade dobre, doma naj (10 percent trhového podielu). 

Za celý deň si Skupina Markíza pripísala až 40,4 percenta trhového podielu, Joj Group atakovala 20 percent, RTVS bola pod 10 percentami a spravodajská televízia TA3 získala 2,5 percenta trhového podielu. 

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Šou TV Markíza Možné je všetko
Neprehliadnite

Markíza aj Jojka odštartovali nové šou, zábavné programy RTVS majú konkurenciu