Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v pondelok stala epizóda seriálu Mama na prenájom II, ktorá prilákala pred obrazovky 381-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Veľkou konkurenciou jej však bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú sledovalo 335-tisíc divákov a do top päťky sa dostal aj magazín Reflex s 262-tisícmi divákov.
V hlavnom vysielacom čase však dominoval seriál Pán profesor V, keď si ho nenechalo ujsť 375-tisíc divákov a za sebou nechal šou Bez servítky s 335-tisícmi divákov či reality šou Farma so 265-tisícmi divákov.
Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 si zvolila iný program, keď najviac divákov si získala epizóda Pána profesora V s 27,1-percentným trhovým podielom.
O niečo viac si vyslúžili programy ako Bez servítky (23,9 percenta), Mama na prenájom II (26,5 percenta), Reflex (23,9 percenta) či Farma (26,1 percenta).
Za celý deň sa najviac darilo Skupine Markíza, ktorá sa vyšvihla na 34,2 percenta trhového podielu, nasledovala Joj Group s 21,9 percentami, RTVS bola nad desiatimi percentami a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta.