Lídrom nespravodajského rebríčka pre širokú cieľovú skupinu 12+ sa stal dobový seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý si nenechalo ujsť viac ako pol milióna divákov. Za sebou nechal Nemocnicu s 335-tisícmi divákov, ale aj šou Hit roka s 184-tisícmi divákov.  

Nad hranicou 300-tisíc divákov sa udržala aj Mama na prenájom II a kulinárska šou Bez servítky. Pod nimi skončila vedomostná súťaž Duel s 288-tisícmi divákov.

Seriál z historických čias si zapla aj cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov, keď získal 27,3-percentný trhový podiel. O niečo menej mala šou Bez servítky (25,4 percenta). Mama na prenájom sa s 23,4 percentami umiestnila na tretej priečke. Nemocnica vo štvrtok nedosiahla si 15 percent trhového podielu. Nad 20 percent však získal magazín Reflex.  

Skupina Markíza si za celý deň polepšila na 35 percenta, Joj Group mala 19,9 percenta, RTVS sa dostala nad desať percent a spravodajská TA3 dosiahla 1,5 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Jozef Kuriľák
Neprehliadnite

Zdravie aj cestovanie. Spravodajská televízia JOJ 24 spúšťa dve nové relácie