Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?

Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 392-tisíc divákov. O 50-tisíc sledujúcich menej získala Mama na prenájom.

Trojkou v rebríčku bola kulinárska šou Bez servítky, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 316-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa reality šou Farma (279-tisíc) a magazín Reflex (254-tisíc).

V kategórii 12 až 54 sa rebríček mierne zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní sa stala šou Bez servítky s trhovým podielom 24,8 percenta. Na dvojke skončila Mama na prenájom, ktorá si vyslúžila 24,2 percenta trhového podielu.

Zábavná relácie Čo ja viem získala medzi nespravodajskými reláciami 17 percent trhového podielu. Miesto v rebríčku si našla aj reality šou Farma s 16,6 percentami trhového podielu. Magazín Reflex si vyslúžil 23,2 percenta trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 32,7 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,7 percenta, RTVS 10 percent a spravodajská TA3 1,7 percenta.