Medzi najúspešnejšie programy patrila v pondelok produkcia Televízie Joj, ktorá v rebríčku pre cieľovú skupinu 12+ obsadila prvé dve miesta.
Najsledovanejším bol komediálny seriál Hranica s 278-tisícmi divákov, nasledovala kulinárska šou Bez servítky s 232-tisícmi divákov. Na treťom mieste skončil film Paul a škola života, ktorý vysielal Rozhlas a televízia Slovenska. Získal si 201-tisíc ľudí.
Inkognito skončilo štvrté, keď pred televízne obrazovky prilákalo 192-tisíc divákov. Najsledovanejším programom konkurenčnej Televízie Markíza bol seriál Druhá šanca. Pozrelo si ho 159-tisíc divákov.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si taktiež nenechala ujsť komediálny seriál Hranica, ktorý získal 16,4-percentný trhový podiel. Takmer dvakrát viac mala kulinárska šou Bez servítky, a to až 30,1 percenta.
Tretie miesto patrilo seriálu Druhá šanca (11,6 percenta), štvrté bolo jojkárske Inkognito (14 percent). Paul a škola života uzatvárajú top päť najsledovanejších nespravodajských programov s 9,1-percentami trhového podielu.
Celkovo získala Skupina Markíza 31,6-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group bola tesne nad 22 percentami, RTVS mala takmer 8 percent a spravodajská TA3 sa držala nad jedným percentom trhového podielu.