Krimiseriál Odznak Vysočina, ktorý vo štvrtok vysielala Televízia Markíza, sa stal najsledovanejším programom vďaka 281-tisícom divákom z cieľovej skupiny 12+. V rovnakom čase Inkognito vysielané na Jojke obsadilo v rebríčku druhé miesto s 260-tisícmi divákov.

Trojkou v rebríčku bola kulinárska šou Bez servítky s 247-tisícmi ľudí. Druhý krimiseriál Policie Modrava získal 223-tisíc divákov, vďaka čomu sa umiestnil na štvrtej priečke. Top päť nasledovanejších nespravodajských programov uzatvára Hit roka, ktorý mal iba o dve tisícky divákov menej.

Divácky najúspešnejšie televízne programy ukázal aj rebríček obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najvyššie sa umiestnil seriál Odznak Vysočina. Vyslúžil si 19,3 percenta trhového podielu. Za ním skončila kulinárska šou Bez servítky, ktorá si z koláča trhového podielu ukrojila 26,6 percenta.

Policie Modrava získala 20 percent trhového podielu, Inkognito o takmer 6 percent menej. Top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňa magazín Reflex so ziskom 21,5 percenta trhového podielu.

Skupina Markíza vyskočila vo štvrtok až nad 33 percent celodenného trhového podielu, Joj Group sa drží nad 21 percentami, RTVS mala 9,3 percenta a TA3 získala 1,2 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Dada Urbanová sa v minulosti objavila aj v jojkárskej šou Bez servítky.
Neprehliadnite

Lídrom rebríčka bola šou Bez servítky, za sebou tesne zanechala vraždy v Cognacu