Stále úspešné Nové bývanie

Najsledovanejším nedeľným programom pre cieľovú skupinu 12+ bol akčný film Miliónový hurikán, ktorý vysielala Markíza a prilákala tak 238-tisíc divákov. O niečo menej získala snímka Jack Reacher: Posledný výstrel, ktorá Jojke priniesla 211-tisíc divákov.

Pomerne úspešná je naďalej relácia Nové bývanie, ktorú si v nedeľu poobede pozrelo 183-tisíc divákov. V rámci najlepšej pätice sa umiestnil aj taliansky film Dva zákony a oslovil 152-tisíc ľudí.

Horná Dolná v top 3

Kým relácia TA3 V politike sa v rebríčku 12+ umiestnila na piatom mieste, v druhom rebríčku pre cieľovú skupinu 12 až 54 rokov sa nedostala ani do najlepšej desiatky nespravodajských programov.

Najvyššiu sledovanosť dosiahol film Miliónový hurikán, ktorý zároveň získal aj najvyšší trhový podiel v rámci top desiatky a druhé miesto rovnako patrí snímke Jack Reacher: Posledný výstrel so 121-tisícami divákov a 15,5-percentným trhovým podielom.

Tretie miesto patrí seriálu Horná Dolná, ktorá Markíze prispela 81-tisícami sledujúcich divákov s trhovými podielom 14,7-percenta a hneď za ním sa drží Nové bývanie s trhovým podielom 13,2 percenta.

Markíza Group mala aj v nedeľu najvyšší celkový trhový podiel (20,5 percenta), nasledovala Joj Group (18,4 percenta), RTVS Group (10 percent) a TA3 (1,6 percenta).

Ďalšie dôležité správy

Bratislavská polícia upozorňuje na podvodné e-maily. (Ilustračné foto)
Neprehliadnite

Návštevnosť webov: Aj Aktuality zažili v júni pokles, stream Plusky prekonal 75 miliónov videní