Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stal seriál Mama na prenájom, ktorý priniesol Televízii Markíza 370-tisíc divákov. S miernym náskokom za sebou nechal kulinársku šou Bez servítky, ktorú si na obrazovkách Televízie Joj pozrelo 336-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Programy počas večerného vysielacieho času oslovili menší počet divákov a v rebríčku sa umiestnili na treťom, štvrtom a ôsmom mieste. Najväčší úspech z nich mal komediálny seriál Hranica so sledovanosťou 319-tisíc divákov. Oslovil aj detektívny film Vraždy v Heraulte, ktorý si na kanáli Jednotka nenechalo ujsť 287-tisíc divákov. Markizácki Chatári získali pozornosť menej ako 200-tisíc divákov.
V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov zvíťazila epizóda seriálu Mama na prenájom so ziskom 24,5-percentného trhového podielu. Kulinárska šou Bez servítky patrila k úspešnejším s trhovým podielom 21,2 percenta.
Jojkárska Hranica si udržala tretie miesto s trhovým podielom 15,1 percenta a naopak markizácki Chatári si polepšili na štvrté miesto s 13,2-percentným trhovým podielom.
Markíza Group však oproti posledným dňom spadla na 28,6 percenta trhového podielu, klesla aj Joj Group na 25,6 percenta, verejnoprávna RTVS si prilepšila na 9,8 percenta a TA3 si drží svojich 2,1 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy z Mediálne.sk
