Najsledovanejším televíznym programom sa v pondelok (5.6.) stal seriál Mama na prenájom, ktorý si na obrazovkách Markízy pozrelo 345-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Úspech mal aj seriál Hranica s 252-tisícmi divákov.
Tretia priečka patrila kulinárskej šou Bez servítky, ktorá si získala 240- tisíc ľudí. Do najlepšej pätice sa dostalo aj Inkognito, ktoré si nenechalo ujsť 237-tisíc divákov či seriál Druhá šanca s 206-tisícmi divákov.
Podobný program preferovala aj obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov, keď Mama na prenájom obsadila prvé miesto s vysokým 32-percentným trhovým podielom. Dvojkou bol seriál Hranica s 14,4 percentami trhového podielu.
V sledovaností bola šou Bez servítky tretia, ale jej trhový podiel bol vyšší (21 percent). V najlepšej pätici sa umiestnil aj seriál Druhá šanca (13,2 percenta) a Inkognito (15,3 percenta).
Celkovo sa najviac darilo skupine Markíza, ktorá za celý pondelok získala 33,1 percenta trhového podielu, nasleduje Joj Group s 21,4 percentami, RTVS mala viac ako 8 percent a spravodajská televízia TA3 mala 1,3 percenta.