Piatok patril rozprávkam

Sviatočný piatok prial najmä Rozhlasu a televízii Slovenska, ktorý ovládol rebríček top 10 nespravodajských programov práve obsadením až siedmich pozícií. Najviac sledovaným sa stal film Naučte sa milovať, ktorý prilákal pred televízne obrazovky až 335-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.  

Nad hranicu 300-tisíc divákov sa dostala aj nemecká rozprávka Chladné srdce a obsadila druhé miesto poradia. Úspešné boli aj ďalšie rozprávky, ako Anjel Pána 2 (275-tisíc divákov), Čarovný kamienok (274-tisíc divákov), Rozprávky bratov Grimmovcov: Kráľ drozdia brada (273-tisíc divákov) či Ako si nezobrať princeznú (258-tisíc divákov).  

Markíza sa snažila počas večerného hlavného vysielacieho času konkurovať filmovou rozprávkou Harry Potter a Kameň mudrcov, oslovila však 252-tisíc divákov a v rebríčku jej patrí až siedme miesto. Snaha bola aj v konkurenčnej Jojke, kde si večerný film Na pár krokov pozrelo len 204-tisíc divákov a v rebríčku obsadil desiate miesto.  

Iná situácia bola v cieľovej skupine vo veku 12 až 54 rokov, kde lídrom sa stal prvý film zo série Harry Potter s trhovým podielom 22,5 percenta. Ďalšie dve miesta patria RTVS, a to rozprávkam Chladné srdce (trhový podiel 25,7 percenta) a Čarovný kamienok (trhový podiel 24,4 percenta). Najviac úspešným piatkovým programom Jojky bol film Na pár krokov, ktorý získal trhový podiel 12,4 percenta. 

V rámci celkového trhového podielu mala Markíza Group v piatok 24,4 percenta, Joj Group patrilo 23,3 percenta, RTVS si polepšila na 18 percenta a spravodajská TA3 mala percento.