V pondelok (17.4.) obsadil vrchol rebríčka sledovanosti markizácky seriál Klamstvo. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 470-tisíc divákov. Rodinný seriál Mama na prenájom sledovalo takmer 400-tisíc ľudí. Tretím programom v rebríčku bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 312-tisíc divákov.
Štvrtá priečka patrila jojkárskemu seriálu Hranica, ktorý v hlavnom vysielacom čase prilákal pred televízne obrazovky 314-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel na RTVS, ktorú si nenechalo ujsť 262-tisíc divákov.
V rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa poradie programov takmer nezmenilo. Najvyššie sa umiestnil seriál Klamstvo s trhovým podielom 28,4 percenta. Seriál Mama na prenájom stratil na lídra rebríčka iba 0,3 percenta trhového podielu.
Kulinárska šou Bez servítky sa v sledovanosti vyšplhala na tretiu priečku s trhovým podielom 22,1 percenta. Seriál Hranica mal na štvrtom mieste o vyše sedem percent menej ako magazín Reflex, ktorý na piatej priečke získal 23,6 percenta trhového podielu.
Markíza Group si v pondelok vyslúžila 35,4 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 22, 1 percenta, RTVS vyskočila nad 11 percent a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.