Jednotkou v rebríčku nespravodajských televíznych programov sa vo štvrtok (13. 4.) stal seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý pritiahol pred obrazovky 450-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Konkurenčná televízia Joj priniesla v hlavnom vysielacom čase seriál Nemocnica, ktorý videlo o takmer 50-tisíc ľudí menej.
Markíza si pozitívne čísla sledovanosti pripísala aj vďaka ďalšej epizóde seriálu Mama na prenájom, ktorú videlo 370-tisíc divákov. Na štvrtej priečke skončila šou Bez servítky, vďaka 285-tisícom ľudí. Pozornosť divákov pritiahol aj krimiseriál Policie Modrava, ktorý získal o dvetisíc divákov menej.
V obchodne dôležitej cieľovej skupine sa rebríček vo svojej druhej polovici zlomil. Najsledovanejší bol Dunaj, k vašim službám, ktorý z trhového podielu získal rovných 25 percent. O necelých 5 percent menej mala Nemocnica. Seriál Mama na prenájom bol v skupine najúspešnejší, ukrojil si až 28,1 percenta.
Top päť najúspešnejších programov dopĺňajú krimiseriál z produkcie našich západných susedov Policie Modrava, ktorý získal 24,2 percenta a šou Bez servítky s 19,3 percentami trhového podielu.
Celkovo sa Markíza Group darí, za štvrtok získala 31,8 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,1 percenta, RTVS sa vytiahla nad 14 percent a spravodajská TA3 získala 1 percento.