Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.

Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná relácia Milujem Slovensko. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) prilákal pred televízne obrazovky 393-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Rodinný seriál Mama na prenájom sledovalo 385-tisíc ľudí. Nad hranicu 300-tisíc divákov sa dostalo aj finálové varenie minulého týždňa v kulinárskej šou Bez servítky.

Vysoko sa v rebríčku sledovanosti dostal aj magazín Reflex, ktorý si pozrelo 274-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvára reality šou Ruža pre nevestu s 271-tisícami divákov.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý získal 27,2 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnila zábavná relácia Milujem Slovensko, ktorá však v trhovom podiele získala o 10 percent menej.

Tretie miesto si vyslúžila Ruža pre nevestu (18,2 percenta) a štvorkou v rebríčku sa stala šou Bez servítky (21,4 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára film Železné srdce, ktorý získal 16,2 percenta trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 28,4 percenta, Joj Group získala 19,9 percenta, RTVS mala takmer 15 percent a spravodajská TA3 vyskočila nad jedno percento trhového podielu.