Porota rozhodla o víťazoch Shortlistu. Siedmy ročník súťaže Digital PIE zaznamenal rekordný počet registrácií, a to 218 prihlásených prác od 35 agentúr. Porota na Shortlist vybrala celkom 99 prác. Okrem toho rozdala 64 PIEs. Na víťazov hlavných ocenení si však budete musieť počkať na slávnostný galavečer, ktorý sa uskutoční 28. apríla v bratislavskom Divadle Pavla Országha Hviezdoslava.

Vyhlasovateľom súťaže Digital PIE je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci s organizátorom RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz. Partnerom je združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia.

Cieľom Digital PIE je ohodnotiť, vyzdvihnúť a oceniť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu na slovenskom trhu za uplynulý rok.

Ktoré práce v aktuálnom VII. ročníku získali Shortlist a posunuli sa tak bližšie k hlavnému oceneniu PIE v hlavných kategóriách? Pozrite si Shortlist na ďalších stránkach.