Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala relácia RTVS Milujem Slovensko. V cieľovej skupine 12+ si ju pozrelo 458-tisíc divákov. Finále minulotýždňového varenia v kulinárskej šou Bez servítky sledovalo 400-tisíc ľudí.

Markizácky seriál Mama na prenájom tentokrát skončil na tretej priečke. Videlo ho 383-tisíc divákov. Magazín Reflex sa umiestnil na štvrtej priečke. K televíznym obrazovkám prilákal 281-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára večerný vedomostná súťaž Duel na RTVS, ktorú si pozrelo 273-tisíc divákov.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si zvolila podobný program. Najvyššia sledovanosť patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý získal 25,2 percenta. Šou bez servítky mala 24,7-percentný trhový podiel.

Tretie miesto si vyslúžila relácia Milujem Slovensko (19,6 percenta). Štvorkou v rebríčku sa stal magazín Reflex s trhovým podielom 21,3 percenta. Top päť najsledovanejších programov uzatvára film Harry Potter a Dary smrti 1, ktorý získal 17,8 percenta trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 29,7 percenta, Joj Group získala 23,7 percenta, RTVS vystúpila nad 12 percentami a spravodajská TA3 dosiahla 1,1 percenta trhového podielu.