Top trojka so sledovanosťou vyše 400-tisíc divákov

Kým v sobotu získal jojkársky program vysoké číslo sledovanosti, v nedeľu televízia pokračovala v zbieraní cenných divákov. Až tri miesta v najlepšej päťke patria práve TV Joj.

Lídrom tabuľky bola šou Pečie celé Slovensko, ktorú pozeralo 471-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Nad 400-tisícovú hranicu sa ešte dostali dva jojkárske programy, a to relácia V siedmom nebi (464-tisíc divákov) a Nové bývanie (447-tisíc divákov).

Najúspešnejším nedeľným programom konkurenčnej Markízy sa stala politická diskusná relácia Na telo, kde spolu diskutovali Michal Šimečka (Progresívne Slovensko), Erik Tomáš (Hlas-SD) a Michal Šipoš (OĽaNO).

Šou Pečie celé Slovensko si pozrelo aj 213-tisíc divákov cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov s trhovým podielom 19,2 percentá. O niečo viac však získala relácia Nové bývanie, a to až 23,8 percenta a top trojku uzatvára V siedmom nebi s trhovým podielom 19 percent.

Nad hranicu 20 percent sa dostali film Šťastný nový rok 2: Dobro došli (20,8 percenta) a relácia Na telo (21,6 percenta). Tesne pod hranicou zostalo štúdio MS vo futbale 2022.

Skupina Markíza v nedeľu naďalej padala na 23,3 percenta trhového podielu, Joj Group získala 22,8 percenta, RTVS až 19,4 percenta a TA3 si polepšila na 1,3 percenta.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Ilustračná fotografia k nákupom vianočných darčekov v predstihu.
Neprehliadnite

Kampaň upozorňuje, že nie každý bude mať šťastné a veselé Vianoce