Úspešné programy RTVS
Lídrom sobotňajšej tabuľky pre cieľovú skupinu 12+ sa stal film Šťastný nový rok 2: Dobro došli, ktorý si na obrazovkách TV Joj pozrelo až 499-tisíc divákov. Ide o najúspešnejší program druhého adventného víkendu. Na druhom mieste skončila reality šou Farma - duel, ktorú sledovalo 368-tisíc divákov a tretie miesto patrí relácii Smotánka s 313-tisícmi divákov.
Darilo sa aj programom verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska, keď hobby magazín Postav dom zasaď strom si nenechalo ujsť 223-tisíc divákov a zábavný kvíz Záhady tela 213-tisíc divákov. Podobný počet sledovalo aj štúdio MS vo futbale 2022. Do top desiatky sa dostali ešte programy Cestou necestou (159-tisíc divákov) a talkšou Neskoro večer (142-tisíc divákov).
Film so slovenským obsadením Šťastný nový rok 2: Dobro došli sa stal najúspešnejším aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, kde získal vysoký 29,7-percentný trhový podiel.
Do najlepšej pätice sa dostali aj Farma - duel (17,4 percenta), relácia Smotánka (17,8 percenta) a štúdio MS vo futbale 2022 (10,9 percenta a 17,1 percenta)
Celkový trhový profil oproti piatku klesol skupine Markíza na 25,4 percenta, pre Joj Group stúpol na 23,7 percenta. Polepšila si aj RTVS na 15,7 percent a TA3 na jedno percento.