Súboje slovenských komerčných televízií neustávali ani počas pondelku. Stále úspešný seriál Hranica obsadil prvé miesto rebríčka cieľovej skupiny 12+ vďaka 273-tisícom divákov.
Divákov prilákali Rodinné prípady
Markíza sa snažila konkurovať českou filmovou komédiou Kameňák, ale 199-tisíc divákov posunul snímku len na druhé miesto.
Zvyšok nespravodajského poradia tvoria zábavné či publicistické relácie, svoje miesto si však našli aj markizácke Rodinné prípady so sledovanosťou 150-tisíc ľudí a 179-tisíc divákov.
Jedinými zástupcami verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) boli vedomostný kvíz Duel, ktorý prilákal 153-tisíc divákov a súťaž 5 proti 5 so 106-tisícami divákov.
Tisíc divákov a dve percentá
Iný rebríček ponúka cieľová skupina 12 až 54 rokov. Na prvé miesto dosadili bláznivú komédiu Kameňák s trhovým podielom 15,6 percenta a jojkárskej Hranici sa ušlo druhé miesto. Treba zdôrazniť, že v tomto prípade je rozdiel medzi prvým a druhým miesto len tisíc sledujúcich divákov a dve percentá trhového podielu.
Jojka si však po skončení epizódy seriálu ešte udržala diváka vďaka zábavnej relácii Inkognito, ktorú si pozrelo 85-tisíc divákov s trhovým podielom 11,3 percenta.
Markíza zase počas dňa zbierala trhové podiely aj prostredníctvom Rodinných prípadov, ktoré najskôr získali 14,9 percenta a neskôr 13,9 percenta.
Do rebríčka sa dostal aj film Odysea, ktorý vysielala RTVS. Snímku o Jacquesovi - Yvesovi Cousteauovi, legendárnom potápačovi, vynálezcovi, oceánografovi si večer pozrelo 54-tisíc divákov s trhovým podielom 6,2 percenta.
V rámci celkového trhového podielu počas dňa získala Markíza Group 25,7 percenta, Joj Group 18,6 percenta, RTVS Group 7,7 percenta a TA3 1,2 percenta.