Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala šou Na nože II, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 437-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Dvojkou v rebríčku sa stala Mama na prenájom, ktorú si pozrelo 343-tisíc divákov.
Darilo sa aj kulinárskej šou Bez servítky, ktorú si zaplo 345-tisíc divákov, ako aj magazínu Reflex s 269-tisícmi divákov. Minulý týždeň predstavená novinka Duch na Jojke obsadila piate miesto rebríčka s 258-tisícmi sledujúcich.
Podobné poradie sa objavilo aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov. Šou Na nože II získala 32,2-percentný trhový podiel, seriál Duch mal o vyše polovicu menší podiel.
Vyšší trhový podiel si zachovali aj Mama na prenájom (25,6 percent) či šou Bez servítky (26,7 percenta). V rebríčku sa umiestnil aj magazín Reflex, ktorý získal 24 percent trhového podielu.
Skupina Markíza získala za celý deň 36 percent trhového podielu, Joj Group mala 21,2 percenta, RTVS získala 8,4 percenta a TA3 si vyslúžila 2,1 percenta.